Nejen firmy, ale také dopravci

Doba, kdy autodopravci používali maximálně tak dobře známý rudlík, vzala za své s nástupem standardizovaných palet. Zejména u přepravních společností je neúnosné na každé nakládce či vykládce si půjčovat od zákazníka paletové vozíky. Nesvědčí to o dobré připravenosti firmy postarat se o dopravu zboží a manipulaci s ním. Pokud nechce dopravce vypadat jako amatér bez nutného vybavení, stále improvizující a hledající různá náhradní řešení, je třeba, aby se vybavil také nutnou mechanizací.

Nejen klasická mechanizace

Přitom by stačilo se jen zajímat o to, co se dnes pro manipulaci na ložných plochách aut dodává. Nemusí to být totiž jen hydraulicky zdvihaná klasika, ale některá nová řešení, která umožňují manipulaci s většinou, na paletách přepravovaných, zásilek. Novými alternativami jsou například mechanicky zdvihané vozíky s nosností do 300 kg, které potřebují ještě méně údržby, než klasické hydraulické a přitom zastanou do limitní nosnosti naprosto stejnou práci a ještě rychleji.

Nejen firmy, ale také dopravci
2 (40%)1